Ariana dla WS | Blogger | X X

9.07.2018

Hanna Śleszyńska

Cześć !
Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Hanny Śleszyńskiej. Niestety nie mam zdjęcia z aktorką.

Krótko o aktorce:
Hanna Śleszyńska - urodziła się 11 kwietnia 1959 roku w Warszawie. Polska aktorka teatralna, filmowa i kabaretowa, wykonawczyni piosenki aktorskiej. W 1982 ukończyła studia w Państwowej Wyższej Szkole Teatralnej w Warszawie. Na scenie zadebiutowała w Niebie zawiedzionych Bertolta Brechta w reż. Leny Szurmiej, na deskach Teatru Ateneum. Występowała w teatrach warszawskich: Komedia (1982–1990, 2002, 2006), Za Daleki (1989), Nowym (1990–1994), Rampa (1995–1997), Dramatycznym (1996–1998), Syrena (2005). Szerokiej publiczności dała się poznać jako członek grupy „Tercet czyli Kwartet”, którą tworzy z wraz z Robertem Rozmusem, Piotrem Gąsowskim i Wojtkiem Kaletą. Telewidzom może być znana jako siostra Eugenia Basen z serialu Daleko od noszy. Inną charakterystyczną rolą aktorki jest postać gosposi Jadzi w serialu Rodzina zastępcza. W 2005 była uczestniczką programu Taniec z gwiazdami. Odpadła w trzecim odcinku, zajmując dziewiąte miejsce. Jej partnerem był Michał Szuba. Jest jedną z bohaterek książki Odnaleźć dobro Marzanny Graff, w której w formie pamiętników opowiada o swoim spotkaniu z dobrem.

Mój autograf od aktorki:
Autograf załatwił mi mój chłopak.

6 komentarzy