Ariana dla WS | Blogger | X X

9.07.2018

Wojciech Łozowski

Cześć !
Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Łozo. Niestety nie mam zdjęcia z wokalistą.

Krótko o wokaliście:
Wojciech Andrzej Łozowski, występujący także jako Łozo - ur. 5 lipca 1984 w Olsztynie. Polski wokalista, autor tekstów i aktor, były wokalista grupy Afromental (2004–2017). Członek Akademii Fonograficznej ZPAV. Jest synem Andrzeja i Elżbiety Łozowskich. Jego ojciec był mistrzem tańca towarzyskiego i zmarł, gdy syn miał 10 lat. W 2004 roku został wokalistą zespołu Afromental, w którym śpiewał do 2017 roku. Z formacją wydał cztery albumy studyjne: The Breakthru (2007), Playing with Pop (2009), The B.O.M.B. (2011) i Mental House (2014). Od 2 marca do 27 kwietnia 2008 roku brał udział w ósmej edycji programu TVN Taniec z gwiazdami. Jego partnerką taneczną była Blanka Winiarska, z którą zajął szóste miejsce, odpadając w dziewiątym odcinku. W latach 2011–2013 był jurorem programu talent show telewizji Polsat Must Be the Music. Tylko muzyka. Po sześciu sezonach odszedł z programu, zastąpił go wówczas Piotr Rogucki. W 2011 roku wziął udział w nagraniu utworu „Mazurski cud”, powstałego w ramach akcji „Mazury Cud Natury”, promującego region Mazur. W 2015 roku, wraz z Katarzyną Ankudowicz, poprowadził program Polsatu SuperDzieciak.

Mój autograf od wokalisty:
Autograf załatwił mi mój chłopak.

2 komentarze

  1. Gratuluję :) Zapraszam do mnie, bo też mam nowe wpisy , ale niestety nie zdobyłam żadnego autografu podczas koncertu w Uniejowie "Gwiazdy Dla Ziemi". Ale za to mam dużo nagrane. W wolnym czasie wstawię wszystkie. Zakładka Koncerty/Spotkania: http://autografy-celebrytow.blogspot.com/p/koncerty.html
    Youtube: https://www.youtube.com/channel/UC4-RlW-NZFnkVE_EuXGn_yQ

    OdpowiedzUsuń