Ariana dla WS | Blogger | X X

3.07.2018

Monika Mrozowska

Cześć !
Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Moniki Mrozowskiej. Oprócz niego mam również zdjęcie z aktorką.

Krótko o aktorce:
Monika Mrozowska - urodziła się 14 maja 1980 roku w Warszawie. Polska aktorka. Ma młodszego o sześć lat brata Tomasza. W dzieciństwie przez siedem lat śpiewała w zespole dziecięcym Fasolki. Ukończyła studium ceramiki oraz studia pedagogiczne. W 1999 roku, mając 19 lat, rozpoczęła pracę na planie serialu Rodzina zastępcza, emitowanego w telewizji Polsat, gdzie przez następnych dziesięć lat regularnie wcielała się w postać Majki, najstarszej córki Kwiatkowskich. Rola ta przyniosła jej ogólnopolską popularność. W 2004 roku, wraz z Misheel Jargalsaikhan, Aleksandrą Szwed, Aleksandrem Ihnatowiczem i Sergiuszem Żymełką otrzymała Nagrodę Specjalną Fundacji Polsat Złote serce. Dwukrotnie brała udział w sesji zdjęciowej dla magazynu „Playboy”: w październiku 2004 i listopadzie 2008 roku. Jesienią 2008 występowała w czwartej edycji programu Jak oni śpiewają, emitowanego w Polsacie. Zajęła 9. miejsce. Wiosną 2015 wzięła udział w pierwszej edycji polsatowskiego programu Celebrity Splash!, jednak nie przeszła odcinka eliminacyjnego. Rok później brała udział w pierwszej edycji reality show TVN Agent – Gwiazdy. Zajęła 5. miejsce, odpadając w dziewiątym odcinku. Jest wegetarianką. W latach 2003–2012 była związana z Maciejem Szaciłłą, z którym ma dwie córki: Karolinę (ur. w lipcu 2003) i Jagodę (ur. 14 maja 2010). Obecnie związana jest z operatorem filmowym Sebastian Jaworski, z którym ma syna Józefa (ur. 27 sierpnia 2014).

Mój autograf od aktorki:

Moje zdjęcie z aktorką:
Za równo autograf jak i zdjęcie zdobyłam pod budynkiem stacji TVN.

4 komentarze