Ariana dla WS | Blogger | X X

2.07.2018

Marcel Sabat

Cześć !
Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Marcela Sabata. Niestety nie mam zdjęcia z aktorem.

Krotko o aktorze:
Marcel Sabat - urodził się  14 lipca 1989 roku  w Kielcach. Polski aktor filmowy i teatralny, projektant mody, właściciel marki odzieżowej Marcel Sabat Clothes. Absolwent Wydziału Aktorskiego Państwowej Wyższej Szkoły Filmowej, Telewizyjnej i Teatralnej im. Leona Schillera w Łodzi. Pracował z Grzegorzem Wiśniewskim przy spektaklu Shopping and fucking, a następnie przy Złychsnach Agaty Dudy-Gracz. W 2013 za rolę Marka w spektaklu Shopping and fucking otrzymał nagrodę Opus Film podczas 31. Festiwalu Szkół Teatralnych w Łodzi. Jest aktorem warszawskiego Teatru Kamienica, gdzie grał w spektaklu Miłość i Polityka. W 2014 zagrał rolę Tadeusza „Zośki” Zawadzkiego, członka Szarych Szeregów, w głośnym filmie Kamienie na szaniec, opartym na książce o tym samym tytule. Telewidzom najbardziej znany jest z roli Darka, byłego chłopaka Natalii, w serialu obyczajowym M jak miłość. Jesienią 2017 telewizja Polsat wyemitowała ósmą edycję programu Twoja twarz brzmi znajomo z udziałem Sabata. Za wygraną drugiego odcinka programu, w którym wcielił się w rolę Amandy Lear, otrzymał czek w wysokości 10 tys. zł., który przekazał na Fundację „Zdążyć z pomocą” na rzecz Bartosza Sarana. Po dziewięciu odcinkach zajął siódme miejsce. Wystąpił w teledysku do piosenek: „Ogień i lód” Patryka Kumóra (premiera: 9 czerwca 2017) i „Nie chcę Ciebie mniej” Saszan (premiera: 2 lutego 2018).

Mój autograf od aktora:
Autograf załatwił mi mój chłopak.

2 komentarze