Ariana dla WS | Blogger | X X

29.05.2018

Adam Fidusiewicz

Cześć !
Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Adama Fidusiewicza. Niestety nie mam zdjęcia z aktorem.

Krótko o aktorze:
Adam Fidusiewicz (ur. 18 lutego 1985 w Warszawie) – polski aktor. Ukończył Szkołę Podstawową nr 97 w Warszawie. Następnie rozpoczął naukę w Liceum Ogólnokształcącym im. Andersa w Warszawie i w XLV LO im. Romualda Traugutta w Warszawie. Dostał się do szkoły wokalnej w OKU, gdzie śpiewu uczyła go Krystyna Prońko. Absolwent liceum im. Agnieszki Osieckiej w Warszawie. Był studentem psychologii mediów w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej. Od 2009 roku studiuje w Akademii Teatralnej im. A. Zelwerowicza w Warszawie. Pierwszą rolę zagrał w spektaklu telewizyjnym Różany Zamek (1995). Następnie grał w musicalach: Piotruś Pan (jako Parys) oraz Metro. Ważną rolą była w 2000 roku postać Stasia Tarkowskiego w filmie W pustyni i w puszczy. Telewidzom znany jest głównie z roli Maksa Brzozowskiego w serialu Na Wspólnej oraz z roli „Wilka” w serialu Czas honoru. Jesienią 2007 wziął udział w szóstej edycji programu Taniec z gwiazdami, emitowanego w TVN. Jego partnerką była rosyjska tancerka, Alesya Surova, z którą odpadł w piątym odcinku, zajmując 10. miejsce. Rok później poprowadził program Pogromcy rekordów w stacji MTV Polska. Wiosną 2016 został uczestnikiem piątej edycji programu Twoja twarz brzmi znajomo, emitowanego w telewizji Polsat. Zajął 6. miejsce. Fidusiewicz interesuje się także plastyką, snowboardem i internetem. Od 2004 roku pisze blog Mroczne Kalesony, za który otrzymał wyróżnienie w konkursie Blog Roku 2008.

Mój autograf od aktora:
Autograf załatwił mi mój chłopak.

1 komentarz