Ariana dla WS | Blogger | X X

16.05.2018

Marcelina Zawadzka

Cześć !
Dzisiaj chciała Wa pokazać mój autograf jaki dostałam od Marceliny Zawadzkiej. Niestety nie mam zdjęcia z modelką.

Krótko o modelce:
Marcelina Zawadzka - urodziła się 25 stycznia 1989 roku  w Malborku. Polska modelka, Miss Polonia 2011, prezenterka telewizyjna i aktorka. W 2003 zdobyła tytuł Miss Malborka Nastolatek. W finale wyborów Miss Polonia 2011 reprezentowała województwo pomorskie. Reprezentując Polskę w konkursie Miss Universe 2012, jako pierwsza Polka od 1989, zakwalifikowała się do czołowej szesnastki. W 2013 prowadziła program Projektanci na start w telewizji Fox Life[3], natomiast w 2014 współprowadziła program Dendżer w TVN Turbo. Od 5 września do 7 listopada 2014 brała udział w drugiej emitowanej przez telewizję Polsat edycji programu Dancing with the Stars. Taniec z gwiazdami. Jej partnerem tanecznym był Rafał Maserak, z którym zajęła trzecie miejsce, odpadając w półfinale programu. Wiosną 2015 wzięła udział w programie Przygarnij mnie na antenie TVP2. W sierpniu 2015 gościnnie poprowadziła poranny program Pytanie na śniadanie, a 6 października na stałe dołczyła do grona gospodarzy, prowadząc wtorkowe wydania wraz z Tomaszem Wolnym. W 2016 była nominowana do zdobycia statuetki Gwiazda Plejady w kategorii Metamorfoza roku podczas Wielkiej Gali Gwiazd Plejady. Jest laureatką Telekamery 2017 w kategorii Nadzieja telewizji. W marcu 2017 została współprowadzącą programu Bake Off – Ale ciacho! (TVP2) oraz prowadzącą magazynu telewizyjnego Lajk! (TVP2). We wrześniu dołączyła do grona prowadzących programu The Voice of Poland (TVP2). W październiku otrzymała nagrodę Fashion Magazine w kategorii Najlepiej ubrana kobieta mediów 2017. W maju 2018 miała być sekretarzem podającym wyniki głosowania polskiego jury w finale 63. Konkursu Piosenki Eurowizji, lecz ostatecznie był nim Mateusz Szymkowiak.

Mój autograf od modelki:
Autograf załatwił mi mój chłopak.

5 komentarzy