Ariana dla WS | Blogger | X X

13.05.2018

Rafał Betlejewski

Cześć !
Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Rafała Betlejewskiego. Niestety nie mam zdjęcia z performerem.

Krótko o performansie:
Rafał Piotr Betlejewski  - urodził się 30 października 1969 roku w Gdańsku. Polski performer, artysta parateatralny, copywriter. Założyciel Teatru Przezroczystego, twórca akcji społecznych m.in. „Spal wstyda” i „Tęsknię za Tobą, Żydzie”. Interesuje się zjawiskiem tożsamości, przybierania ról społecznych, językiem i komunikacją społeczną. Rafał Betlejewski jest założycielem agencji reklamowych Cytryna Agencja Reklamowa oraz Koledzy Strategia & Kreacja. Pracował m.im. nad kampanią reklamową mleka Łaciatego i sieci telefonii komórkowej Era. Jest także prezesem zarządu Stowarzyszenia Ludzi Reklamy. Do 2017 r. prowadził programy DeFacto i Betlejewski. Prowokacje w TTV[. W przeszłości prowadził także audycje w Polskim Radiu RDC Między innymi Betlejewski (sobota) i Science Frikszyn – o nauce przy ludziach (wtorek), z którego odszedł w proteście po zwolnieniu, pełniącej funkcję dyrektora stacji, Ewy Wanat. W 2015 r. wspólnie z Ewą Wanat i Tomaszem Stawiszyńskim założył radio Medium Publiczne w ramach projektu o tej samej nazwie, tworzonego przez zespół dziennikarzy zawodowych i obywatelskich, ekspertów oraz działaczy społecznych.

Mój autograf od performera:
Autograf załatwił mi mój chłopak.

3 komentarze