Ariana dla WS | Blogger | X X

4.03.2018

Andrzej Sołtysik

Cześć !
Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Andrzeja Sołtysika. Niestety nie mam zdjęcia z dziennikarzem.

Krótko o dziennikarzu: 
Andrzej Sołtysik - urodził się 6 października 1966 roku. w Sułoszowej. Polski dziennikarz radiowy i telewizyjny, filmoznawca, prezenter telewizji TVN, były rzecznik prasowy tej stacji. Studiował filmoznawstwo. W 1990 roku podjął pracę jako reporter w dziale informacji radia RMF FM. W tym radiu prowadził m.in. swój pierwszy program o tematyce filmowej – Świat filmu według Andrzeja Sołtysika. Po pracy w radiu trafił do TVP Kraków, gdzie zajmował się magazynem filmowym Tylko dla orłów. Później był prezenterem programu Telepuzzle w telewizji Polsat. Jesienią 1997 roku trafił do powstającej telewizji Mariusza Waltera – TVN, gdzie zadebiutował 9 października 1997 roku, sześć dni po otwarciu stacji. Popularność przyniosło mu prowadzenie (wraz z Martyną Wojciechowską) drugiej i trzeciej edycji programu Big Brother. Był gospodarzem programu Multikino w TVN24 i show Jak łyse konie w TVN. W latach 2002–2007 był rzecznikiem prasowym grupy TVN. Od września 2007 do grudnia 2012 roku razem z Kingą Rusin, a następnie Magdą Mołek prowadził weekendowe wydania programu Dzień dobry TVN, od września 2016 razem z Anną Kalczyńską prowadzi ten program w dni powszednie. Od października 2014 był gospodarzem programu Bagaż osobisty w stacji telewizyjnej TTV. Od kwietnia 2015 roku prowadzi program Andrzej Sołtysik przedstawia w TVN Fabuła. Od września 2017 prowadzi audycję As w kinie w Meloradiu.

Mój autograf od dziennikarza:
Autograf załatwił mi mój chłopak.

4 komentarze