Ariana dla WS | Blogger | X X

26.02.2018

Agata Nizińska

Cześć !
Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Agaty Nizińskiej. Niestety nie mam zdjęcia z piosenkarką.

Krótko o piosenkarce:
Agata Nizińska - urodziła się 24 sierpnia 1985 roku w Warszawie. Polska piosenkarka oraz aktorka filmowa i kabaretowa. Ma włoskie, ormiańskie i tatarskie korzenie. Jest wnuczką aktora Wojciecha Pokory, zaś jej ojciec był muzykiem. Studiowała europeistykę, ale zrezygnowała ze studiów po drugim roku nauki. Jest absolwentką Wyższej Szkoły Komunikowania i Mediów Społecznych im. J. Giedroycia w Warszawie.Karierę zaczynała od gry w etiudach studenckich i sztukach teatralnych. Występowała w kabaretach, takich jak np. Kabaret Menażeria (2005–2010), Kabaret Moralnego Niepokoju, Kabaret Członek Polski, Kabaret Ad Hoc czy Kabaret TAK. Na ekranie zadebiutowała w 2007 roku epizodyczną rolą w filmie Wywiad. W 2011 roku zagrała Alicję w horrorze Wataha w reżyserii Wiktora Kiełczykowskiego. Od sierpnia 2014 roku prowadziła cykl kulturalny Okiem Agaty w programie TVP2 Pytanie na śniadanie. Realizuje się także jako piosenkarka. W 2013 roku nagrała utwór „I Won’t Cry” wraz z zespołem Bloom. Jest założycielką i wokalistką zespołu Madame Pik, w którego skład weszli: Łukasz Borowiecki, Michał Jabłoński, Piotr Wrombel i Paweł Żejmo. Projekt promowany był singlem „With a Little Help from My Friends”, będącym coverem przeboju brytyjskiej grupy The Beatles. Solowo, w 2017 roku z utworem „Reason” zakwalifikowała się do krajowych eliminacji do 62. Konkursu Piosenki Eurowizji. 18 lutego wystąpiła z ostatnim, dziesiątym numerem startowym w finale selekcji i zajęła piąte miejsce z 14 punktami. W listopadzie zapowiedziała prace nad swoim debiutanckim albumem studyjnym, zatytułowanym NiePokorna. W styczniu 2018 roku w rozmowie z serwisem Plejada.pl potwierdziła zgłoszenie się z singlem „Dobro Zło” do krajowych eliminacji do 63. Konkursu Piosenki Eurowizji, jednak nie dostała się do finałowej dziesiątki. Do piosenki zrealizowała oficjalny teledysk.

Mój autograf od piosenkarki:
Autograf załatwił mi mój chłopak.

5 komentarzy