Ariana dla WS | Blogger | X X

21.03.2018

Mateusz Banasiuk

Cześć !
Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Mateusza Banasiuka. Niestety nie mam zdjęcia z aktorem.

Krótko o aktorze:
Mateusz Banasiuk - urodził się 21 września 1985 roku w Warszawie. Polski aktor teatralny, telewizyjny i filmowy. Jest synem aktora Stanisława Banasiuka. W 2009 roku ukończył Wyższą Szkołę Filmową w Warszawie. Następnie ukończył Akademię Teatralną w Warszawie (2011). Telewidzom znany jest głównie jako Radek z serialu obyczajowego Polsatu Pierwsza miłość. W opartym na faktach filmie Cisza zagrał jednego z tragicznie zmarłych podczas lawiny w 2003 roku licealistów[4]. Ważnym momentem w jego karierze była główna rola geja Kuby w głośnym filmie Płynące wieżowce. Od 5 września do 31 października 2014 brał udział w drugiej emitowanej przez telewizję Polsat edycji programu Dancing with the Stars. Taniec z gwiazdami. Jego partnerką taneczną była Hanna Żudziewicz. Para odpadła w odcinku ćwierćfinałowym, zajmując ostatecznie czwarte miejsce. W 2015, wraz z Rafałem Żukowskim, Pawłem Paszczykiem i Bilguunem Ariunbaatarem założył zespół rockowy Lavina, w którym gra na perkusji. Od 3 września do 19 listopada 2016 brał udział w szóstej edycji programu Twoja twarz brzmi znajomo, emitowanego w telewizji Polsat[9]. Zajął ostatnie, ósme miejsce. Za wygraną czwartego odcinka otrzymał czek w wysokości 10 tys. złotych, który przeznaczył na rzecz fundacji „Warszawskie Hospicjum dla Dzieci”. Banasiuk nigdy nie dostał 10 punktów od żadnego z jurorów. Aktor interesuje się także pływaniem. Wielokrotnie zajmował pierwsze miejsce podczas Mistrzostw Polski Aktorów w Pływaniu. Umiejętności te wykorzystał także w filmie Płynące wieżowce.

Mój autograf od aktora:
Autograf załatwił mi mój chłopak.

6 komentarzy