Ariana dla WS | Blogger | X X

18.03.2018

Maja Bohosiewicz

Cześć !
Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Mai Bohosiewicz. Niestety nie mam zdjęcia z aktorką.

Krótko o aktorce:
Maja Bohosiewicz - urodziła się 20 listopada 1990 roku w Żorach. Polska aktorka. Urodziła się w rodzinie polskich Ormian. Ma trójkę rodzeństwa: braci Łukasza (ur. w 1973) i Mateusza (ur. w 1988) oraz starszą siostrę Sonię, która także jest aktorką. Maja Bohosiewicz jest również siostrą stryjeczną aktora Jakuba Bohosiewicza. Jest absolwentką Liceum Aktorskiego przy L'Art Studio w Krakowie. Zadebiutowała w Teatrze im. Juliusza Słowackiego w Krakowie. Studiuje reżyserię w Warszawskiej Szkole Filmowej. We wrześniu 2013 roku pojawiła się na okładce polskiej edycji magazynu „Playboy”. Jesienią 2014 roku brała udział drugiej edycji programu rozrywkowego Twoja twarz brzmi znajomo, emitowanego w telewizji Polsat. Ostatecznie zajęła w nim ostatnie, ósme miejsce. Jej partnerem jest Tomasz Kwaśniewski. Ma z nim dwoje dzieci: syna Zacharego (ur. czerwiec 2016) i córkę Leonię (ur. 29 lipca 2017).

Mój autograf od aktorki: 
Autograf załatwił mi mój chłopak.

6 komentarzy