Ariana dla WS | Blogger | X X

23.02.2018

Marcin Nierubiec

Cześć !
Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Marcina Nierubieca. Niestety nie mam zdjęcia z muzykiem.

Krótko o muzyku:
Marcin Józef[a] Nierubiec – polski muzyk i kompozytor. Absolwent Instytutu Muzykologii Uniwersytetu Warszawskiego i Podyplomowych Studiów Menedżerów Kultury SGH w Warszawie. Autor piosenek dla wielu polskich wykonawców. Jego kompozycje znajdują się w repertuarze takich artystów jak Maryla Rodowicz, Krzysztof Krawczyk, Krzysztof Kiljański, Michał Bajor, Doda oraz innych. Utwory Marcina Nierubca były wykonywane m.in. na Festiwalu Piosenki w Opolu, na Festiwalu Top Trendy i w Finale Krajowych Eliminacji Konkursu Eurowizji. W 2010 roku jego piosenka "Legenda" w wykonaniu Marcina Mrozińskiego wygrała Krajowy Finał Eurowizji. Komponuje również muzyką filmową ("Proste pragnienia" w reż. Marka Stacharskiego), muzykę teatralną, piosenki dla dzieci oraz muzykę do filmów dokumentalnych.

Mój autograf od muzyka:
Autograf załatwił mi mój chłopak.

2 komentarze