Ariana dla WS | Blogger | X X

15.02.2018

Helena Norowicz

Cześć !
Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Heleny Norowicz. Niestety nie mam zdjęcia z aktorką.

Krótko o aktorce:
Helena Norowicz - urodziła się 14 listopada 1934 roku w Koszalinie. Polska aktorka i modelka. W 1958 ukończyła studia w PWST w Łodzi. Aktorka teatru Studio w Warszawie (od 1972 do 2001). Jako dziecko była zafascynowana akrobatyką i zaczęła intensywnie ćwiczyć. To właśnie ze sportem chciała związać swoje zawodowe życie przyszła aktorka, jednak przypadek sprawił, że spóźniła się na egzaminy wstępne na wrocławską Akademię Wychowania Fizycznego. Norowicz, czekając rok na kolejny nabór, zatrudniła się w biurze inżynierskim, a w wolnych chwilach chętnie chadzała do Teatru Polskiego we Wrocławiu. To właśnie dzięki tym wizytom zakochała się w aktorstwie.

Mój autograf od aktorki:
Autograf załatwił mi mój chłopak.

5 komentarzy