Ariana dla WS | Blogger | X X

10.02.2018

Jakub Porada

Cześć !
Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Jakuba Porady. Niestety nie mam zdjęcia z dziennikarzem.

Krótko o dziennikarzu:
Jakub Porada (ur. 30 września 1969 w Kielcach) – polski dziennikarz telewizyjny i radiowy. Absolwent II Liceum Ogólnokształcącego im. Jana Śniadeckiego w Kielcach. Ukończył politologię na Uniwersytecie Śląskim, specjalizacja dziennikarska. Aktor scen muzycznych. Ukończył studium wokalno-baletowe. W latach 1988–1993 grał w Teatrze Muzycznym w Gliwicach w musicalach (m.in. West Side Story, Me and Me Girl, Robber Bridegroom). Komponuje teksty i śpiewa w zespole Lektik. Na początku był związany z katowickim ośrodkiem TVP oraz lokalnym oddziałem Radia Plus. W latach 2001–2011 pracował w TVN24, gdzie prowadził między innymi: Poranek TVN24, Prosto z Polski, Dzień po dniu, Kalejdoskop oraz serwisy informacyjne. Od stycznia 2012 pracuje także w TTV.

Mój autograf od dziennikarza:
Autograf załatwił mi mój chłopak.

4 komentarze