Ariana dla WS | Blogger | X X

28.01.2018

Piękny Roman

Cześć !
Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Pięknego Romana. Niestety nie mam zdjęcia z muzykiem.

Krótko o muzyku:
Roman Lechowicz, pseud. Piękny Roman - urodził się 27 września 1963 w Ostrowie Wielkopolskim. Polski muzyk, gitarzysta zespołów Big Cyc i Czarno-Czarni. W 1985 dołączył do zespołu Rokosz Jacka „Dżej Dżeja” Jędrzejaka i Jarosława „Dżery’ego” Lisa. W 1988 trójka muzyków wspólnie ze Skibą utworzyła zespół Big Cyc. Od 1996 Piękny Roman, Dżej Dżej i Dżery wspólnie z wokalistą zespołu Bielizna – Jarkiem „Doktorem” Janiszewskim stworzyli nowy projekt muzyczny – Czarno-Czarni. Brał udział w nagraniach wszystkich płyt Big Cyca i Czarno-Czarnych.

Mój autograf od muzyka:
Autograf załatwił mi mój chłopak.

3 komentarze