Ariana dla WS | Blogger | X X

27.01.2018

Renata Dancewicz

Cześć !
Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Renaty Dancewicz. Niestety nie mam zdjęcia z aktorką. 

Krótko o aktorce:
Renata Dancewicz - urodził się 7 lutego 1969 roku w Lesznie. Polska aktorka, feministka oraz brydżystka. Ukończyła I Liceum Ogólnokształcące im. Mikołaja Kopernika w Lubinie. Dwa lata studiowała w łódzkiej PWSFTviT, do której dostała się za drugim podejściem. Przez rok studiowała prawo na Uniwersytecie Warszawskim. Przez kilka sezonów występowała w Teatrze Dramatycznym im. Jerzego Szaniawskiego w Wałbrzychu. Debiutowała w 1993 jako Anka w Samowolce Feliksa Falka. W 2006 wystąpiła w trzeciej edycji programu Taniec z gwiazdami, w której tańczyła z Marcinem Olszewskim. Para odpadła w szóstym odcinku, zajmując szóste miejsce. Z biznesmenem i brydżystą Tomaszem Winciorkiem, ma syna Jerzego (ur. 15 września 2003). Sama również jest członkiem Polskiego Związku Brydża Sportowego z tytułem Mistrza Krajowego. W roku 2006 została odznaczona Brązowym Medalem PZBS. Deklaruje się jako ateistka i feministka. Popiera ruchy na rzecz prawa do aborcji. Popiera również prawa osób LGBT.

Mój autograf od aktorki:
Autograf załatwił mi mój chłopak.

1 komentarz