Ariana dla WS | Blogger | X X

26.12.2017

Anita Sokołowska

Cześć !
Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Anity Sokołowskiej. Oprócz niego mam również zdjęcie z aktorką.

Krótko o aktorce:
Anita Sokołowska - urodziła się 25 stycznia 1976 w Lublinie. Polska aktorka filmowa i teatralna, znana z roli Leny w serialu Na dobre i na złe oraz z roli Zuzy w serialu Przyjaciółki. Przez jedenaście lat tańczyła w Społecznym Ognisku Baletowym w Lublinie. W wieku 10 lat wystąpiła w przedstawieniu jednego z lubelskich teatrów, a wkrótce w kolejnych pięciu. Następnym etapem było zaangażowanie w Teatrze Panopticum. Absolwentka Państwowej Wyższej Szkoły Filmowej, Telewizyjnej i Teatralnej w Łodzi (1999). Występowała w lubelskim Teatrze im. Juliusza Osterwy (2000–2001), a także gościnnie w dwóch łódzkich teatrach: Teatrze Nowym (2001–2003) i Teatrze Zwierciadło (2001). W latach 2004–2006 aktorka Teatru Współczesnego w Warszawie, a od 2007 Teatru Polskiego w Bydgoszczy. Jesienią 2016 roku brała udział w programie Top Chef. Gwiazdy od kuchni, gdzie zajęła siódme miejsce. W listopadzie 2016 otrzymała nominację do Telekamer 2017 w kategorii Aktorka. W marcu 2017 roku została jurorką w programie The Brain. Genialny umysł.

Mój autograf od aktorki:

Moje zdjęcie z aktorką:
Za równo autograf jak i zdjęcie zdobyłam podczas 25 lat TV Polsat.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz