Ariana dla WS | Blogger | X X

16.12.2017

Paulina Chylewska

Cześć !
Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Pauliny Chylewskiej. Oprócz niego mam również zdjęcie z dziennikarką.

Krótko o dziennikarce:
Paulina Chylewska - urodziła się 15 października 1978 roku w Bydgoszczy. Polska dziennikarka i prezenterka telewizyjna. Ukończyła Wydział Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego. Związana z TVP od 1996. Zaczynała pracę w telewizji w bydgoskim oddziale TVP od prowadzenia programu dla młodzieży. Potem była jedną z prowadzących w paśmie ogólnopolskim program dla młodzieży Rower Błażeja. Następnie przeszła do redakcji sportowej i prezentowała serwisy sportowe. Była jedną z głównych prezenterek studia sportowego w trakcie Igrzysk w Atenach (2004), Igrzysk zimowych w Turynie (2006), Letnich w Pekinie (2008), Letnich w Londynie (2012) i Zimowych w Soczi (2014). Prowadziła między innymi program informacyjny Sportowy Express, a w latach 2003-2007 i ponownie od września 2013 Sport po głównym wydaniu Wiadomości Prowadziła też serwisy sportowe w TVP Info. Była gospodynią porannych magazynów TVP1 – Kawa czy herbata? i Dzień dobry, Polsko!. W maju 2014 roku podawała głosy w 59. Konkursie Piosenki Eurowizji. Od 3 do 24 marca 2017 roku brała udział w siódmej polsatowskiej edycji programu Dancing with the Stars. Taniec z gwiazdami. Jej partnerem tanecznym był Jacek Jeschke, z którym zajęła ósme miejsce. W czerwcu 2017 roku ogłoszono, że zakończyła pracę w TVP. 18 lipca potwierdziła pracę w charakterze prezenterki sportowej telewizji Polsat. W 2002 roku wzięła ślub, a jej wybrankiem został dziennikarz sportowy Polsatu, Marcin Feddek. Mają córki: Lenę (ur. 2007) i Ninę (ur. 2011).

Mój autograf od dziennikarki:

Moje zdjęcie z dziennikarką:
Za równo autograf jak i zdjęcie zdobyłam podczas 25 lecia telewizji Polsat.

1 komentarz