Ariana dla WS | Blogger | X X

13.12.2017

Mateusz Borek

Cześć !
Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Mateusza Borka. Oprócz niego mam również zdjęcie z dziennikarzem.

Krótko o dziennikarzu:
Mateusz Borek (ur. 2 listopada 1973 w Dębicy) – polski dziennikarz i komentator sportowy. Ukończył I Liceum Ogólnokształcące w Dębicy, rozpoczął studia w Wyższej Szkole Biznesu – National-Louis University w Nowym Sączu (przerwane), następnie na Wydziale Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego. Rozpoczął pracę w Małopolskiej Telewizji Kablowej w Tarnowie. Aktualnie[kiedy?] komentator w Eurosporcie i w Polsacie Sport. Do 2000 roku pracował w Canal+. Komentował piłkarską Ligę Mistrzów (sześć finałów), Bundesligę oraz najważniejsze mecze mistrzostw świata w piłce nożnej w 2002 i 2006 oraz Mistrzostw Europy 2008 i 2016. Prowadził programy publicystyczne (m.in. SuperGol, Piłkarski Salon, Studio Futbol, 2 x 45, Cafe Futbol, Puncher). Współpracownik Dziennika i wcześniej również Super Expressu, Faktu i Przeglądu Sportowego. Jest prowadzącym studio gal sportów walki (boks, MMA). Trzykrotnie otrzymał Piłkarskie Oscary Canal+ w kategorii najlepszego komentatora telewizyjnego (w latach 2001, 2003 i 2004). Związany z modelką, Joanną Chętnik-Borek, z którą ma syna, Jakuba.

Mój autograf od dziennikarza:

Moje zdjęcie z dziennikarzem:
Za równo zdjęcie jak i autograf zdobyłam podczas 25 lecia telewizji Polsat.

4 komentarze

  1. Gratuluję!
    Zapraszam do mnie - u mnie graf Izy Trojanowskiej
    http://autografyjr.blogspot.com/2017/12/izabela-trojanowska.html
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. super ! gratulacje :)

    ZApraszam - http://tylko100procent.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń