Ariana dla WS | Blogger | X X

13.11.2017

Przemek Kossakowski

Cześć !
Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf, który dostałam od Przemka Kossakowskiego. Oprócz niego mam również zdjęcie z dziennikarzem.

Krótko o dziennikarzu:
Przemek Kossakowski - urodził się w 1972 roku. Dotychczas nie był związany z mediami. Człowiek od zadań specjalnych, zwolennik kontaktu bezpośredniego i pracy w terenie. Dziennikarz telewizji TTV, w której prowadzi takie programy jak: "Być jak", "Nie oczywiste" czy "Kossakowski inicjacja". Oprócz tego napisał książkę pod tytułem "Na granicy zmysłów". W wolnych chwilach zajmuje się grafiką oraz rysunkiem.

Mój autograf od dziennikarza:

Moje zdjęcie z dziennikarzem:
Za równo autograf jak i zdjęcie zdobyłam od budynkiem stacji TVN. 
Jest to jeden z moich wymarzonych autografów.

1 komentarz