Ariana dla WS | Blogger | X X

12.11.2017

Aleksandra Piotrowska

Cześć !
Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Aleksandry Piotrowskiej. Oprócz niego mam również zdjęcie z panią psycholog.

Krótko o pani psycholog:
Dr Aleksandra Piotrowska jest absolwentką psychologii na Uniwersytecie Warszawskim, gdzie ukończyła specjalizację psychologii szkolnej (rozwojowa i wychowawcza) oraz psychologii pracy. Nieprzerwanie od października 1974 roku pracuje na Wydziale Pedagogicznym UW, a od października 2006 dodatkowo w Wyższej Szkole Pedagogicznej Związku Nauczycielstwa Polskiego w Warszawie. W pracy naukowej prowadzi badania m.in. dotyczące determinantów funkcjonowania pamięci człowieka, indywidualnych i rodzinnych wyznaczników dojrzałości szkolnej dziecka i jego funkcjonowania w szkole, wpływu temperamentu człowieka na jego funkcjonowanie społeczne. Oprócz pracy naukowej i doradztwa dla rodziców i nauczycieli zajmuje się propagowaniem wiedzy psychologicznej współpracując w tym zakresie m.in. z Główną Kwaterą ZHP, stacjami radiowymi (Jedynka i Trójka) oraz telewizyjnymi (TVP, TVN, Polsat, Superstacja). Jest autorką kilkudziesięciu publikacji naukowych i popularyzatorskich. Od 1985 roku do zamknięcia pisma w roku 2000 była członkiem kolegium redakcyjnego „Psychologii Wychowawczej”, naukowego czasopisma polskich psychologów. Przez wiele lat była autorką cyklu artykułów w magazynach „Zuchowe Wieści”, „Diabetyk” i „Miś”, a także w poradnikach metodycznych dla nauczycieli nauczania początkowego i instruktorów zuchowych.

Mój autograf od pani psycholog:

Moje zdjęcie z panią psycholog:
Za równo autograf jak i zdjęcie zdobyłam pod budynkiem stacji TVN.

1 komentarz