Ariana dla WS | Blogger | X X

20.07.2017

Jerzy Kisielewski

Cześć !
Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Jeżego Kisielewskiego. Niestety nie mam zdjęcia z dziennikarzem.

Krótko o dziennikarzu:
Jerzy Kisielewski - urodził się  w 1951 roku w Krakowie. Polski dziennikarz radiowy i telewizyjny. Syn publicysty, kompozytora i polityka Stefana, brat pianisty Wacława i Krystyny, romanistki i tłumaczki. W dzieciństwie, jak sam wspomina, żył w cieniu brata i ojca oraz jako jedyny w rodzinie nie planował zostać muzykiem[1]. W 1961 roku razem z rodziną przeniósł się z Krakowa do Warszawy. Od 1991 roku jest członkiem kapituły Nagrody Kisiela (do 2006 poza Markiem Królem jedyny nie-laureat w tym gronie). Był prezesem Centrum Monitoringu Wolności Prasy w latach 2001-2003. W 2010 roku znalazł się w komitecie honorowym poparcia kandydata na prezydenta Bronisława Komorowskiego, wskutek czego został zawieszony przez władze Polskiego Radia[2]. Do radia powrócił i prowadzi w nim audycję O wszystkim z kulturą w Programie II Polskiego Radia. Od września 2013 prowadzi w TVP Info program "Info newsroom".

Mój autograf od dziennikarza:
Autograf załatwił mi mój chłopak.

3 komentarze