Ariana dla WS | Blogger | X X

22.05.2017

Grażyna Torbicka

Cześć !
Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Grażyny Torbickiej. Oprócz niego mam również zdjęcie z dziennikarką.

Krótko o dziennikarce:
Grażyna Torbicka z domu Loska - urodziła się 24 maja 1959 w Pszczynie. Polska dziennikarka, prezenterka telewizyjna i konferansjer, osobowość telewizyjna. Uczęszczała do Szkoły Podstawowej nr 186 w Warszawie, a następnie zdała maturę (1978) w Liceum im. Stefana Batorego. Ukończyła Wydział Wiedzy o Teatrze Akademii Teatralnej w Warszawie. Pracę w Telewizji Polskiej rozpoczęła w 1983, debiutując w programie Sportowa niedziela u boku Włodzimierza Szaranowicza. Początkowo pracowała w dziale literackim Teatru Telewizji, a później przeszła do TVP2. W 1985 na Festiwalu w Sopocie zadebiutowała jako konferansjerka. Autorka programu TVP2 Kocham Kino (wraz z Tadeuszem Sobolewskim). Od 1996 jest członkinią FIPRESCI, od 2006 do 2009 zasiadała w radzie Fundacji Centrum Twórczości Narodowej. 30 września 2006 wraz z Timem Vincentem i Angelą Chow poprowadziła 56. finał Miss World, który odbywał się w Warszawie. W 2007 została dyrektorem artystycznym Festiwalu Filmu i Sztuki DWA BRZEGI w Kazimierzu Dolnym. Prezenterka licznych festiwali i konkursów, m.in.: Camerimage i Międzynarodowy Konkurs Pianistyczny im. Fryderyka Chopina. Od 31 sierpnia 2011 zasiadała w Komisji Etyki TVP VIII kadencji. W marcu 2016, po 31 latach pracy, odeszła z TVP2. W 2005 została odznaczona Srebrnym Medalem „Zasłużony Kulturze Gloria Artis”, a w 2013 Krzyżem Kawalerskim Orderu Odrodzenia Polski[8]. Od 1 sierpnia 2009 Honorowy Obywatel miasta Kazimierz Dolny. Córka prezenterki telewizyjnej Krystyny Loski i działacza piłkarskiego Henryka Loski. Od 1981 żona kardiologa Adama Torbickiego.

Mój autograf od dziennikarki:

Moje zdjęćie z dziennikarką:
Za równo autograf jak i zdjęćie zdobyłam pod budynkiem stacji TVN.

7 komentarzy