Ariana dla WS | Blogger | X X

21.05.2017

733. Edyta Zając-Rzeźniczak

Cześć! 
Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Edydy Zając. Oprócz niego mam również zdjęcie z modelką.

Krótko o modelce:
Edyta Zając - polska modelka, kandydatka na Miss Polonia 2014, Miss Województwa Łódzkiego, jedna z najpiękniejszych modelek. Należąca do agencji New Age Models brała udział w pokazach mody prestiżowych domów mody jak Just Cavalli czy Antonio Marras. Narzeczona piłkarza Legii Warszawa Łukasza Rzeźniczaka.

Mój autograf od modelki:

Moje zdjęcie z modelką: 
Za równo zautograf jak i zdjęcie zdobyłam pod budynkiem stacji TVN.

4 komentarze

  1. Gratulacje! :D
    https://skokinarciarskie98.blogspot.com/2017/05/54-andreas-stjernen.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Interesting post dear :)
    I'm now following your blog, follow me back if you want ^_^
    limitededitionlady.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń