Ariana dla WS | Blogger | X X

8.05.2017

Marta Podulka

Cześć !
Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Marty Podulki. Niestety nie mam zdjęcia z piosenkarką.

Krótko o piosenkarce: 
Marta Podulka, od 2014 roku występuje jako Podulka – polska piosenkarka i kompozytorka, związana z poznańskim zespołem 7sekund. Pochodzi z Brzozowa na Podkarpaciu. Ukończyła Państwową Szkołę Muzycznę im. Wandy Kossakowej w Sanoku. Z wykształcenia flecistka. Ukończyła studia na Akademii Muzycznej im. Ignacego Jana Paderewskiego. Studiowała także w Wyższej Szkole Bezpieczeństwa w Poznaniu. W 2011 roku wystąpiła w czwartej edycji programu Mam talent!, w którym zdobyła trzecie miejsce, wykonując w odcinku finałowym utwór „Tomorrow Never Dies” pochodzący z filmu Jutro nie umiera nigdy. Wcześniej wystąpiła w pierwszej edycji programu X Factor. W 2013 roku wystąpiła na 50. Festiwalu Piosenki Polskiej w Opolu w koncercie SuperDebiuty, gdzie walcząc o nagrodę im. Anny Jantar wykonała utwór Maryli Rodowicz „Dobranoc panowie”. W 2014 roku wystąpiła na festiwalu TOPtrendy podczas koncertu Największe Przeboje Roku, gdzie wykonała piosenkę „Nieodkryty ląd”. Ten sam utwór wykonała na trasie koncertowej Lato Zet i Dwójki 2015. 30 października 2015 roku wokalistka wydała swój debiutancki album Nie przeszkadzać, którego materiał zaprezentowała premierowo podczas koncertu w Nowej Gazowni w Poznaniu. Tego samego dnia opublikowano teledysk do utworu „Jest pięknie”. 

Mój autograf od piosenkarki: 
Autograf sałatwił mi mój chłopak.

2 komentarze

  1. Gratulacje! Zapraszam do mnie:
    https://autografysisi.blogspot.nl/2017/05/6-karl-geiger-plastron.html

    OdpowiedzUsuń