Ariana dla WS | Blogger | X X

7.05.2017

Łukasz Simlat

Cześć !
Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Łukasz Similata. Oprócz niego mam również zdjęcie z aktorem.

Krótko o aktorze:
ukasz Simlat - urodził się 11 grudnia 1977 roku w Sosnowcu. Polski aktor. Absolwent II Liceum Ogólnokształcącego im. Emilii Plater w Sosnowcu. Przez dwa lata uczęszczał do studia aktorskiego ART-PLAY Doroty Pomykały i Danuty Owczarek w Katowicach. W 2000 ukończył studia w Akademii Teatralnej w Warszawie (bez dyplomu). Po ukończeniu studiów występował gościnnie w kilku teatrach bez stałego etatu. Od 3 grudnia 2007 jest etatowym aktorem warszawskiego Teatru Powszechnego. W 2012 roku dzięki Agnieszce Glińskiej został członkiem zespołu artystycznego Teatru Studio w Warszawie. Jego teatralne dokonania artystyczne zostały wielokrotnie docenione i nagrodzone. Krytycy podkreślają bogactwo środków artystycznych, jakie aktor ten potrafi wydobyć i zastosować w kreowaniu różnych – często zupełnie kontrastowych – postaci.

Mój autograf od aktora:

Moje zdjęcie z aktorem:
Za równo zdjęcie jak i autograf zdobyłam podczas gali Polskie Orły

3 komentarze

  1. Nie miałam pojęcia, że ten aktor urodził się w okolicach mojego miasta. Fajnie wiedzieć!

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/2017/04/in-winter-i-plot-and-plan-in-spring-i.html

    OdpowiedzUsuń