Ariana dla WS | Blogger | X X

27.04.2017

Grupa LANY

Cześć !
Dzisiaj chciałam pokazać Wam moje autografy jakie dostałam od dwój członków grupy LANY. Oprócz nich mam również z nimi zdjęcia.

Krótko o zespole:
LANY ( angielska wymowa: / leɪni / ) to amerykański, trzyczęściowy zespół alternatywny z Los Angeles , Kalifornia , Stany Zjednoczone. LANY powstał w marcu 2014 roku, kiedy Paul Klein, który miał małą karierę solową, poleciał do Nashville spotkać się z przyjaciółmi Jake'em Gossem i Lesem Priestem. Wcześniej Goss i kapłan mieli oddzielny projekt pod nazwą WRLDS, ale to zostało przerwane po utworzeniu LANY. Następnego miesiąca przesłali do SoundCloud incognito dwa utwory: "Hot Lights" i "Walk Away", aby rozróżnić ich stare i nowe projekty. Ich debiutancka EP, Acronymns , nastąpiła później w tym samym roku, z piosenką "ILYSB" generującą duże zainteresowanie online. Wkrótce potem nastąpiły single "Made in Hollywood" i "Bad, Bad, Bad" wraz z ujawnieniem ich tożsamości. W 2015 roku LANY rozpoczęła amerykańskie tournée wspierające Twin Shadow , Tove Styrke , X Ambasadorowie , Troye Sivan i Halsey .  Druga część EP została wydana zatytułowana " I Loved You". A także występy festiwalowe, w tym Lollapalooza. W grudniu 2015 r., Po podpisaniu kontraktu z Polydor Records ,  zwolniono EP o tytule Make Out ; Składający się z wszystkich piosenek (pasek dwa: "Hot Lights" i "OMG") wydany przed Loved You. Krótko po tym brytyjskiej trasie koncertowej z Ellie Goulding została ogłoszona w marcu 2016 roku, a wydana na żywo wersja "ILYSB" została wydana na YouTube. W lutym odbyły się amerykańskie tournee z udziałem Troye Sivan , a następnie ogłoszenie o ich pierwszej amerykańskiej trasie "The Make Out Tour" w maju. W dniu 11 marca 2016 roku LANY wydała singiel zatytułowany "GDZIE JEST SIEBIE MOI PRZYJACIELE". Utwór zadebiutował na Beats 1 z Zane Lowe. Miesiąc później LANY wydało video dla "GDZIE JEST SIEBIE MOJE PRZYJACIELE", ich pierwszy teledysk. Po ich nagłówkach w maju LANY zagrał festiwale latem 2016, w tym Bonnaroo , Firefly i Outside Lands . LANY rozpoczęła drugą edycję nagraną jesienią 2016, zwaną "Kinda Tour". Obejmowała ona 14 europejskich dat i 37 dat w USA. W oficjalnym Instagramie i Twitterze zespół ogłosił, że 30 czerwca 2017 r. Wyda debiutancki album " LANY" , który zostanie poprzedzony singielami "Good Girls" 3 marca, a także "It Was Love" , "The Breakup" i "13". "LANY" jest skrótem dla "Los Angeles New York".

Moje autografy od członków grupy:

Moje zdjęcie z członkami grupy:

Za równo zdjęcia jak i autografy zdobyła pod budynkie stacji TVN.

8 komentarzy

  1. Gratuluję ;)
    Zapraszam na nowy post: https://autografymarty2000.blogspot.com/2017/04/piotr-nowakowski.html?showComment=1493404819815#c3443714122386621475

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję!
    Dodałam Twojego bloga do polecanych u mnie, zapraszam: http://aleksandra-autografy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Winszuję :)
    Zapraszam na nowy blog o autografach ;) http://autografypapkina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń