Ariana dla WS | Blogger | X X

26.04.2017

Paulina Smaszcz-Kurzajewska

Cześć !
Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Pauliny Smaszcz-Kurzajewskiej. Oprócz niego mam również zdjęcie z dziennikarką.

Krótko o dziennikarce:
Paulina Smaszcz lub Paulina Smaszcz-Kurzajewska - urodziła się 8 lutego 1973 roku w Poznaniu. Polska dziennikarka i prezenterka. Studiowała polonistykę. W 1996 poślubiła Macieja Kurzajewskiego. Pracowała jako prezenterka w telewizyjnej Jedynce oraz w Polskim Radiu. Była prezenterką i reporterką kanału sportowego Wizja Sport, w którym pracowała razem z mężem Maciejem Kurzajewskim. Do grudnia 2008 pełniła funkcję szefa działu PR oraz rzecznika prasowego polskiego oddziału Microsoft. W 2010 została twarzą firmy biżuteryjnej "Claudio Canziana". W związku z kampanią reklamową tej firmy w lipcu 2010 Komisja Etyki TVP S.A. stwierdziła, że Paulina Smaszcz-Kurzajewska naruszyła "Zasady etyki dziennikarskiej w Telewizji Polskiej" w zakresie konfliktu interesów oraz reklamy i kryptoreklamy[1]. Od stycznia 2016 pełni funkcję dyrektora ds. komunikacji i PR oraz rzecznika prasowego w spółce ITI Neovision, operatora platformy nc+. Jest matką Franciszka (ur. 1997) i Juliana (ur. 2006). Jest autorką książki "Mama i tata to my", w której opowiada o zdrowiu, rozwoju i żywieniu dzieci w wieku 0-3 lat.

Mój autograf od dziennikarki:

Moje zdjęcie z dziennikarką:
Za równo zdjęcie jak i autograf dostałam podczas gali Polskie Orły.

4 komentarze

  1. Gratulacje, zapraszam do mnie :)
    http://autografyklp.blogspot.com/2017/04/79-wojciech-szczesny.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję!
    Zapraszam do mnie!
    http://jamesautographs.blogspot.com/2017/04/264-medhi-benatia.html

    OdpowiedzUsuń