Ariana dla WS | Blogger | X X

10.04.2017

708. Artur Chamski

Cześć !
Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostała od Artura Chamskiego. Niestety nie mam zdjęcia z aktorem.

Krótko o aktorze:
Artur Chamski - urodził się 22 kwietnia 1979 w Bystrzycy Kłodzkiej. Polski aktor i piosenkarz. Związany z Teatrem Studio Buffo od 2001. W 2004 roku ukończył studia na Wydziale Lalkarskim filii PWST we Wrocławiu. W 2004 roku rozpoczął współpracę ze sceną młodzieżową Teatru na Woli. W 2005 roku zajął drugie miejsce w plebiscycie na najciekawszego aktora młodego pokolenia zorganizowanego przez stronę ifilm.pl. Jest związany z teatrem Studio Buffo, w którym gra m.in. w musicalach Metro i Romeo i Julia. Śpiewał chórki w programach Przebojowa noc i Złota sobota w reżyserii Janusza Józefowicza. W 2008 wygrał czwartą edycję programu Jak oni śpiewają emitowanego w telewizji Polsat. Za zwycięstwo otrzymał Brylantowy Mikrofon i kontrakt płytowy. 29 grudnia tegoż roku ukazała się jego debiutancki singiel Jak oni śpiewają. W 2009 brał udział w specjalnej, szóstej edycji programu, w której zajął 3. miejsce. Dzięki udziałowi w programie zaśpiewał z takimi gwiazdami polskiej sceny muzycznej, jak m.in. Violetta Villas, Irena Santor, czy Edyta Górniak. W 2014 roku brał udział w pierwszej edycji programu Twoja twarz brzmi znajomo emitowanego w telewizji Polsat. Wygrał 5. odcinek, wcielając się w jurorkę show, Małgorzatę Walewską. Po siedmiu odcinkach dotarł do finału, w którym zajął ostatecznie 4 miejsce.

Mój autograf od aktora:
Autograf załatwił mi mój chłopak.

2 komentarze

  1. Gratulacje!
    Ja już dodałem Twój blog do ulubionych, liczę na rewanż ;)
    http://davidautographs.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń