Ariana dla WS | Blogger | X X

9.04.2017

707. Jolanta Fraszyńska

Cześć
Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Jolanty Fraszyńskiej. Niestety nie mam zdjęcia z aktorką.

Krótko o aktorce:
Jolanta Fraszyńska - urodziła się 14 grudnia 1968 w Mysłowicach) – polska aktorka filmowa i teatralna. Dzieciństwo spędziła w Mysłowicach. Od szóstego roku życia występowała w zespole wokalno-tanecznym w domu kultury WSS „Społem”, później działała w kościelnej Oazie. Do wrocławskiej Państwowej Wyższej Szkoły Teatralnej dostała się po ukończeniu Studium Wychowania Przedszkolnego. W 1990 ukończyła wrocławską filię Państwowej Wyższej Szkoły Teatralnej w Krakowie. W latach 1991–1998 pracowała w Teatrze Polskim we Wrocławiu. W 1998 przeniosła się do Teatru Dramatycznego w Warszawie. Zagrała w dwudziestu pięciu spektaklach Teatru Telewizji[2]. Na dużym ekranie zadebiutowała w roku 1991 rolą Ani w In flagranti Wojciecha Biedronia. Od 6 września 2008 brała udział w czwartej edycji programu Jak oni śpiewają, 28 września 2008 z powodów zdrowotnych zrezygnowała z udziału w show, zajęła tym samym 13. miejsce. W 2011 zasiadała w jury trzynastej edycji show Taniec z gwiazdami, zastępując tym samym Beatę Tyszkiewicz[3]. Ma dwie córki: Nastazję (ur. 1990) z pierwszego małżeństwa z aktorem Robertem Gonerą oraz Anielę (ur. 12 maja 2004) z drugim mężem Grzegorzem Kuczeriszką, operatorem, z którym rozwiodła się wiosną 2010. Aktorka była przez 2 lata ambasadorem Ogólnopolskiej Kampanii Społecznej Forum przeciw depresji. Jolanta Fraszyńska zdecydowała się na sesję w miesięczniku „Playboy Polska”, edycja z maja 1999. Jest również autorką jednej z bajek w tomie „Bajki gwiazd” (2005). Dostępna jest wersja drukowana oraz płyta, na którą aktorka nagrała ową bajkę. Mój autograf od aktorki:
Autograf załatwił mi mój chłopak.

1 komentarz

  1. Gratki, zapraszam na nowy post: http://autografyzuzy.blogspot.com/2017/04/akredytacja-andreas-wellinger.html ;)

    OdpowiedzUsuń