Ariana dla WS | Blogger | X X

7.04.2017

Mikołaj Krawczyk

Cześć !
Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Mikołaja Krawczyka. Niestety nie mam zdjęcia z aktorem.

Krótko o aktorze:
Mikołaj Krawczyk - urodził się 27 stycznia 1981 w Katowicach. Polski aktor telewizyjny, filmowy i teatralny, wokalista. Jedyny syn (ma siostrę) pary aktorskiej – Marii Krawczyk i Mirosława Krawczyka. Po raz pierwszy wszedł na scenę w wieku czterech lat. Przez dziewięć lat uczęszczał do szkoły baletowej. Mając trzynaście lat pojawił się jako John w przedstawieniu Jamesa Matthew Barrie Piotruś Pan (1994) na scenie Teatru Wybrzeże w Gdańsku. W 2005 roku ukończył, z tytułem magistra sztuki, studia na Wydziale Aktorskim PWSFTviT w Łodzi. 6 października 2001 jako dorosły debiutował rolą pazia w sztuce Romeo i Julii Williama Szekspira na scenie Teatru im. Stefana Jaracza w Łodzi. W 2007 roku zagrał na scenie Wrocławskiego Teatru Komedia w spektaklu Przyjazne dusze. 8 czerwca 2013 wystąpił w Porwaniu Sabinek Franza i Paula Schonthan w przekładzie Juliana Tuwima w reż. Emiliana Kamińskiego w warszawskim Teatrze Kamienica. W latach 2001–2004 występował w roli Tomka, przyjaciela Agnieszki Lubicz w telenoweli TVP1 Klan. Sławę zdobył rolą Pawła Krzyżanowskiego, byłego wychowanka Domu Dziecka w operze mydlanej Polsatu Pierwsza miłość, którą przyjął w 2005 roku. Odszedł z serialu w 2013 roku. Podjął współpracę z zespołem rockowym, Vintage. Jeden z utworów tego zespołu Mikołaj Krawczyk śpiewał w 1168 odcinku Pierwszej miłości, emitowanym 21 października w telewizji Polsat. Od 2013 występuje również w roli przystojnego amanta Łukasza w serialu Polsatu Przyjaciółki. W 2007 roku brał udział w drugiej edycji programu Jak oni śpiewają. Zajął 4. miejsce. W 2012 roku zagrał postać żołnierza walczącego na misji w Afganistanie w serialu Misja Afganistan, emitowanym przez telewizję Canal+. Jesienią 2014 został wokalistą zespołu Rockoholic. Pierwszym utwór „Wykochaj mnie na śmierć” na platformie YouTube odtworzono ponad 200 tys. razy, a teledysk do „Teraz Ty” powstawał m.in. w schronisku dla zwierząt. W latach 2004–2005 związany był z Karoliną Nowakowską[8]. Na początku 2012, po siedmiu latach związku, rozstał się z Anetą Zając[9], z którą ma dwóch synów – bliźniaków, Roberta i Michała. W 2012 roku związał się z Agnieszką Włodarczyk[12], a w kwietniu 2013 zaręczyli się. Para rozstała się po 4 latach związku, obecnie aktor jest w związku z Sylwią Arnesen.


Mój autograf od aktora:
Autograf załatwił mi mój chłopak.

3 komentarze