Ariana dla WS | Blogger | X X

6.04.2017

Anna Korcz

Cześć !
Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Anny Korcz. Oprócz niego mam również zdjęcie z aktorką.

Krótko o aktorce:
Anna Korcz - urodziła się 30 lipca 1968 w Warszawie. Polska aktorka. W 1992 roku ukończyła Państwową Wyższą Szkołę Teatralną w Warszawie i otrzymała nagrodę Agencji Aktorskiej „Passa”. Została nagrodzona główną nagrodą na X Ogólnopolskim Przeglądzie Spektakli Dyplomowych Szkół Teatralnych. Na początku swojej kariery związana z Teatrem Współczesnym w Warszawie. Była założycielką własnej fundacji Stop Przemocy – o Godność Człowieka. W 2005 roku wystąpiła w pierwszej edycji programu Taniec z gwiazdami, w której zajęła piąte miejsce w parze z Robertem Kochankiem. Obecnie współpracuje z Teatrem 6. piętro, Teatrem Kamienica, Teatrem Mapa Wrażeń we współpracy z Teatrem Imka. Jest właścicielką Ośrodka „Zacisze” w Pomiechówku nad Wkrą pod Warszawą. Występuje w reklamie "Climea Forte", udzieliła głosu w radiowej reklamie "Skrzypovity". Jest rozwiedziona, ma dwie córki: Annę i Katarzynę oraz syna Jana.

Mój autograf od aktorki:

Moje zdjęcie z aktorką:
Za równo autograf jak i zdjęcie zdobyłam pod budynkiem stacji TVN.

1 komentarz