Ariana dla WS | Blogger | X X

28.03.2017

Tomasz Dedek

Cześć !
Dzisiaj chciała pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Tomasza Dedka. Niestety nie mam zdjęcia z aktorem.

Krótko o aktorze: 
Tomasz Michał Dedek - urodził się 20 września 1957 roku  w Rawie Mazowieckiej. Polski aktor teatralny i filmowy. W 1979 zagrał w filmie Godzina "W" jako strzelec "Orzeł", zyskując tą rolą dużą popularność. W 1981 ukończył studia na Wydziale Aktorskim Państwowej Wyższej Szkoły Teatralnej w Warszawie. W tym samym roku został aktorem Teatru Ateneum w Warszawie. Dużą popularność przyniosła mu rola Jędruli Kossonia, męża Alutki w Rodzinie zastępczej. Obecnie występuje w filmach i serialach telewizyjnych. 4 listopada 2007 przyznał, że był tajnym współpracownikiem Służby Bezpieczeństwa o pseudonimie "Papkin". W latach 1977–1979 donosił m.in. na Jerzego Gudejkę, Macieja Rayzachera, Krzysztofa Kolbergera i Piotra Grabowskiego. Przyznał też, że za informacje brał od SB pieniądze. Formalnie współpraca zakończyła się w 1979. Aktor wydał w tej sprawie publiczne oświadczenie.

Mój autograf od aktora:
Autograf załatwił mi mój chłopak.

1 komentarz