Ariana dla WS | Blogger | X X

13.10.2016

Benjamin Clementine

Cześć !
Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Beniamina Clementine. Niestety nie mam zdjęcia z muzykiem.

Krótko o muzyku:
Benjamin Sainte-Clementine urodził się - 7 grudnia 1988 roku w Londynie. Brytyjski muzyk, piosenkarz, kompozytor, autor tekstów piosenek oraz pianista. W 2012 roku wyjechał z Wielkiej Brytanii do Paryża w celu poszukiwania artystycznych inspiracji. Początkowo grywał w paryskim metrze, wykonując swoje interpretacje utworów takich artystów, jak James Brown, Bob Marley oraz Nina Simone. Podczas jednego z pokazów zauważyli go pracownicy wytwórni Ekleroschock, którzy zaprosili go do współpracy. W 2013 roku piosenkarz wydał swoją pierwszą EP-kę zatytułowaną Cornerstone, a rok później minialbum pt. Glorious You. Na początku 2015 roku ukazała się jego debiutancka płyta długogrająca pt. At Least for Now. W lutym muzyk po raz pierwszy wystąpił w Polsce na minikoncercie w Programie Trzecim Polskiego Radia w Studiu im. Agnieszki Osieckiej. W czerwcu wystąpił na Orange Warsaw Festival.

Mój autograf od muzyka:
Autograf załatwił mi mój chłopak.

9 komentarzy