Ariana dla WS | Blogger | X X

12.10.2016

Barbara Ritz

Cześć ! 
Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Barbary Ritz. Oprócz niego mam również zdjęcie z restauratorką:

Krótko o restauratorce:
Barbara Ritz - urodziła się w 1968 roku w Gdańsku. Pod koniec lat 80. wyemigrowała wraz z rodziną do Kolonii w Niemczech. Pracowała w kancelarii adwokackiej swojego męża, który jest Niemcem. Uczestniczka programu MasterChew, którego to wygrała. Po zakończeniu emisji programu otworzyła własną restaurację, która nazywa się "Ritz" oraz wydała trzy książki kucharskie. Jej popisowym daniem jest tatar z łososia z awokado podany na carpaccio z cukinii. W czasie wolnym biega w maratonach.

Mój autograf od restauratorki:

Mój autograf od restauratorki:
Za równo zdjęcie jak i autograf zdobyłam pod budynkiem stacji TVN. 

3 komentarze