Ariana dla WS | Blogger | X X

11.07.2016

Edyta Cayra Przytulska

Cześć !
Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Cayry. Oprócz niego mam również zdjęcie z wokalistką.

Krótko o wokalistce:
Edyta Cayra Przytulska - Wokalistka, autorka tekstów, kompozytorka i współzałożycielka formacji GrooveBusterz. Współpracowała między innymi z Michałem Milowiczem, Trzecim Wymiarem, Teką, Borixonem, Mlekiem klubową formacją East Clubbers czy muzykami Michałem Dąbrówką oraz Wojciechem Pilichowskim. Współpracę z Camey Records zaczęła w projekcie Chix. Pracuje także jako prezenterka w iTVJako Prowadząca Program "Discostacja".

Mój autograf od wokalistki:

Moje zdjęcie z wokalistką:
Za równo zdjęcie jak i autograf zdobyłam podczas mini koncertu organizowanego przez Radio Vox.
Ps.
Chciałam Was również zaprosić na mój blog o wokalistce :) cayra-blog.blogspot.com

7 komentarzy