Ariana dla WS | Blogger | X X

8.07.2016

Tomasz Jakubiak

Cześć ! 
Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Tomasza Jakubiaka. Niestety nie mam zdjęcia z kucharzem.

Krótko o kucharzu:
Tomasz Jakubiak – kucharz i dziennikarz kulinarny. Szef kuchni w autorskiej restauracji „GAR JAKUBIAKA”. Gospodarz popularnego programu „Jakubiak lokalnie” w telewizji Kuchnia+, który bije rekordy oglądalności i zdobywa rzesze nowych fanów czego finałem będą nowe odcinki. Doradca kulinarny i ambasador marki „Herbapol”. Wcześniej związany z telewizją śniadaniową „Dzień Dobry TVN” oraz gościnnie w programie „Pytanie na śniadanie”. Niejednokrotnie występował również w roli prowadzącego audycje radiowe w Antyradio i Programie 4 Polskiego Radia, nie mówiąc już o licznych felietonach kulinarnych w „Moje gotowanie”.

Mój autograf od kucharza:
Autograf zdobyłam pod budynkiem stacji TVN.

6 komentarzy