Ariana dla WS | Blogger | X X

12.03.2016

Laura Breszka

Cześć ! 
Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Laury Breszka. Niestety nie mam zdjęcia z aktorką.

Krótko o aktorce:
Laura Breszka - urodziła się 19 stycznia 1988 roku we Wrocławiu. Ukończyła w 2006 roku LO nr 3 im. Adama Mickiewicza we Wrocławiu (klasa teatralna) oraz PWSFT iv T w Łodzi na wydziale aktorskim. Doświadczenie zawodowe zdobyła w Teatrze Narodowym w Łodzi. Grała również w takich serialach jak "Pierwsza miłość", "Hotel 52" czy "Ja to mam szczęście".

Mój autograf od aktorki:
Autograf załatwił mi mój chłopak.

9 komentarzy

  1. Gratuluję ;)
    Zapraszam na nowy post: http://autografymarty2000.blogspot.com/2016/03/jeremi-sikorski-artur-sikorski-i-pola.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje!
    Zapraszamy na nowe posty :D.
    http://autografypatrykaikingi.blogspot.com/2016/03/natasza-urbanska.html

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna aktorka, jej postać w Singielce jest świetna, chociaż nielubiana ;)

    OdpowiedzUsuń