Ariana dla WS | Blogger | X X

10.03.2016

Krzysztof Diablo - Włodarczyk

Cześć !
Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Krzysztofa - Diablo Włodarczyka. Niestety nie mam zdjęcia z pięściarzem.

Krótko o pięściarzu:
Krzysztof Diablo - Włodarczyk - urodził się 19 września 1981 w Warszawie. Polski pięściarz,były mistrz świata organizacji WBC oraz były mistrz świata organizacji IBF w kategorii junior ciężkiej (do 200 funtów). Kariera amatorska Włodarczyka była krótka – na zawodowstwo przeszedł w wieku 19 lat. Jedynym jego większym sukcesem jako amatora było zajęcie trzeciego miejsca na mistrzostwach Europy kadetów w 1997 roku. Był też dwukrotnym mistrzem Polski juniorów, dwukrotnym młodzieżowym mistrzem Polski. Jako amator stoczył 66 walk; 61 z nich wygrał (44 przed czasem).

Mój autograf od pięściarza:
Autograf załatwił mi mój chłopak podczas Balu Mistrzów Sportu. Jest to jeden z moich wymarzonych autografów.

6 komentarzy