Ariana dla WS | Blogger | X X

16.01.2016

Jacek Czachor

Cześć !
Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Jacka Czachora. Niestety nie mam zdjęcia z motocyklistą.

Krótko o motocykliście:
Jacek Grzegorz Czachor - urodził się 22 czerwca 1967 w Warszawie. Polski motocyklista rajdowy. Uprawia sport od 1981 r. Wicemistrz Świata 2004 w Rajdach Długodystansowych. Wielokrotny Mistrz i Wicemistrz kraju w Rajdach Enduro. Trener i instruktor młodzieży. Trzynastokrotny uczestnik Rajdu Dakar. W 2000 r. zajmując 46. pozycję, został pierwszym polskim motocyklistą, który ukończył ten rajd. W 2007 r. na dwunastym odcinku Rajdu Dakar z Ayoun w Mauretanii do Kayes w Mali zajął 3. miejsce, a na czternastym odcinku Rajdu Dakar z Tambacounda do Dakaru w Senegalu zajął 2 miejsce, (łącznie uplasował się na 10 pozycji). W roku 2009 na pierwszym etapie Rajdu Dakar Buenos Aires – Santa Rosa zajął 2. miejsce, a co za tym idzie 2. miejsce w klasyfikacji generalnej (najlepsze miejsce Polaka w rajdzie) (ostatecznie uplasował się na 20. pozycji). Został odznaczony Złotym Krzyżem Zasługi (2009).

Mój autograf od motocyklisty:
Autograf załatwił mi mój chłopak.

7 komentarzy