Ariana dla WS | Blogger | X X

4.12.2015

Piotr Fronczewski

Cześć !
 Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Piotra Fronczewskiego. Oprócz niego mam również zdjęcie z aktorem.
Krótko o aktorze: 
Piotr Fronczewski - urodził się 8 czerwca 1946 w Łodzi. Polski aktor teatralny, radiowy i filmowy, piosenkarz, satyryk. Syn Władysława (po II wojnie światowej organizatora widowni w teatrze) i Bogny (z d. Duszyńskiej). Od 1974 roku żonaty z Ewą, ojciec Magdaleny Fronczewskiej i Katarzyny Fronczewskiej. Absolwent, reżyser i profesor nauk teatralnych PWST w Warszawie. Laureat ponad 20 nagród filmowych. W rankingu czytelników tygodnika Polityka zajął 15. miejsce na liście najwybitniejszych polskich aktorów.

 Mój autograf od aktora:

Moje zdjęcie z aktorem:
Za równo zdjęcie jak i autograf zdobyłam pod budynkiem stacji TVN.

9 komentarzy