Ariana dla WS | Blogger | X X

3.12.2015

Ewa Farna

Cześć !
Dzisiaj chciałam Wam pokazać mój autograf jaki dostałam od Ewy Farnej. Oprócz niego mam również zdjęcie z wokalistką.
Krótko o wokalistce:
Ewa Farna - urodziła się 12 sierpnia 1993r. w Trzyńcu. Polska i Czeska piosenkarka, autorka tekstów i kompozytorka. Jej rodzice są polskiego pochodzenia i pomimo, że Ewa jest dwujęzyczna, zdecydowanie lepiej czuje się mówiąc właśnie po polsku, a ściślej gwarą cieszyńską. Od dziecka związana była z muzyką, brała aktywny udział w konkursach i przeglądach piosenek, grała również na fortepianie.

 Mój autograf od wokalistki:
Moje zdjęcie z wokalistką:
Za równo autograf jak i zdjęcie zdobyłam pod budynkiem stacji TVN.

4 komentarze

  1. Wow ! Gratuluję ! Może wzajemna obserwacja ? Jeśli tak daj znac na moim blogu :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję ;) zapraszam do siebie http://limonje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń