Ariana dla WS | Blogger | X X

2.07.2015

Anna Mucha

Cześć !
Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Anny Muchy. Oprócz niego mam również zdjęcie z aktorką.

Krótko o aktorce:
Anna Maria Mucha urodziła się 26 kwietnia 1980 r. w Warszawie. Polska aktorka, a także osobowość telewizyjna. Ukończyła Liceum im. Stefana Batorego w Warszawie, następnie studiowała w Instytucie Stosowanych Nauk Społecznych Uniwersytetu Warszawskiego. Od września 2007 do lipca 2008 roku przebywała w Nowym Jorku, gdzie uczęszczała na zajęcia z aktorstwa w szkole Lee Strasberga. Na dużym ekranie zadebiutowała w wieku 10 lat, w filmie Andrzeja Wajdy Korczak, gdzie zagrała Sabinkę – wychowankę Korczaka. Swą pierwszą główną rolę (Karoliny Szymańskiej) zagrała w filmie Przeklęta Ameryka Krzysztofa Tchórzewskiego. Punktem zwrotnym w jej karierze była rola Danki Dresner w filmie Lista Schindlera Stevena Spielberga. Następnie wystąpiła w kilku polskich filmach, m.in. Panna Nikt, Chłopaki nie płaczą, Młode wilki 1/2 oraz serialach i spektaklach Teatru Telewizji. Od 2003 roku, z przerwami występuje w serialu M jak miłość jako Madzia (Magda Marszałek). W latach 2010–2011 w serialu Prosto w serce grała główną rolę – Monikę Milewską, bokserkę.

Autograf od aktorki:

Zdjęcie z aktorką:
Za równo zdjęcie jak i autograf zdobyłam pod budynkiem stacji TVN.

3 komentarze