Ariana dla WS | Blogger | X X

1.07.2015

Margaret

Cześć !
Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Margaret. Oprócz niego mam również zdjęcie z wokalistką.

Krótko o wokalistce:
Margaret, a właściwie Małgorzata Jamroży urodziła się 30 czerwca 1991 r. w Stargardzie Szczecińskim jako córka Elżbiety i Ryszarda Jamroży, z wykształcenia pedagogów. Wraz ze starszym o 4 lata bratem Tomaszem wychowywała się w Ińsku. Ukończyła Państwową Szkołę Muzyczną I stopnia im. I. J. Paderewskiego w Choszcznie w klasie klarnetu i saksofonu. Krótko po jej skończeniu doznała wypadku na rowerze, w wyniku którego uszkodziła sobie przegrodę nosową. Uczęszczała do Zespołu Szkół w Ińsku. Została absolwentką XIV Liceum Ogólnokształcącego w Szczecinie[8]. Następnie rozpoczęła studia na Uniwersytecie Warszawskim na kierunku anglistyki, z którego zrezygnowała po trzech semestrach. Później zaczęła studiować projektowanie ubioru w Międzynarodowej Szkole Kostiumografii i Projektowania Ubioru w Warszawie[10], którą ukończyła w 2015 roku, stając się dyplomowaną projektantką mody.

Autograf od wokalistki:

Zdjęcie z wokalistką:
Za równo zdjęcie jak i autograf zdobyłam pod budynkiem stacji TVN.

7 komentarzy