Ariana dla WS | Blogger | X X

22.06.2015

Ewa Ewart

Cześć !
Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od dziennikarki Ewy Ewart. Oprócz niego mam również z nią zdjęcie.

Krótko dziennikarce:
Ewa Ewart z domu Robaczyńska urodziła się 13 marca 1956r. w Warszawie. Polska BBC. Była żona brytyjskiego korespondenta sieci ITN Tima Ewarta. Jest absolwentką iberystyki Uniwersytetu Warszawskiego. W latach 80. XX wieku pracowała dla hiszpańskiej agencji informacyjnej EFE oraz dla CBS News. W latach 1981–1985 nadawała reportaże z Europy Wschodniej[1]. Od 1993 jest dziennikarzem dochodzeniowym BBC. W 2009 otrzymała nagrodę im. Andrzeja Woyciechowskiego za cykl „Dokumenty Ewy Ewart” emitowane w TVN24. Laureatka nagrody Wiktor za rok 2009 w kategorii twórca najlepszego programu telewizyjnego. Od 3 lipca 1982 zarejestrowana jako tajny współpracownik Służby Bezpieczeństwa, o pseudonimie "Monika", faktycznie nie podjęła współpracy.

Autograf od dziennikarki:

Zdjęcie z dziennikarką:

Za równo autograf jak i zdjęcie zdobyłam pod budynkiem telewizji TVN.

2 komentarze