Ariana dla WS | Blogger | X X

21.06.2015

Andrzej Supron

Cześć !
Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od zapaśnika Andrzeja Suprona. Oprócz niego mam również z nim zdjęcie.

Krótko o zapaśniku:
Andrzej Supron urodził się 22 października 1952r. w Warszawie. Polski zapaśnik, mistrz świata i Europy, wicemistrz olimpijski, trener i sędzia zapaśniczy, także aktywny w branży rozrywkowej. 7 marca 2013 w ramach protestu przeciwko usunięciu zapasów z programu igrzysk olimpijskich 2020 zwrócił Międzynarodowemu Komitetowi Olimpijskiemu srebrny medal wywalczony na igrzyskach olimpijskich w Moskwie w 1980[1]. W 2015 roku wziął udział w trzecim odcinku pierwszej edycji Celebrity Splash Polska.

Moje zdjęcie z zapaśnikiem:

Mój autograf od zapaśnika:

Za równo zdjęcie jak i autograf zdobyłam pod budynkiem stacji TVN. 

3 komentarze