Ariana dla WS | Blogger | X X

24.02.2015

Natalia Szreder

Cześć ! 
Dzisiaj pokażę Wam mój autograf, który dostałam od Natalii Szreder. Oprócz niego mam również z nią zdjęcie. 


Krótko o artystce:
Natalia Szreder urodziła się20 kwietnia 1995 r. Wokalistka związana z Kaszubami, często śpiewa po kaszubsku. Pochodzi z Parchowa. Śpiewa, gra na skrzypcach i fortepianie. Od dzieciństwa obracała się w kręgach artystycznych. Wychowywała się otoczona zdarzeniami muzycznymi i teatralnymi. Już jako dziesięciolatka była aktorką teatru "Dialogus".
Autograf:
Zdjęcie:
Za równo zdjęcie jak i autograf zdobyłam pod budynkiem stacji TVN. Jestem nadal w Warszawie i udało mi się zdobyć kolejne autografy, natomiast dzisiaj wybieram się na koncert Ani Świątczak z, którego to pojawi się recenzja na blogu.

10 komentarzy