Ariana dla WS | Blogger | X X

19.02.2015

Michał Piróg

Cześć !
Dzisiaj pokażę Wam mój autograf, który dostałam od Michała Piróga. Oprócz niego mam również z nim zdjęcie.
Krótko o gwieździe:
Michał Piróg urodził się 23 maja 1979 roku. Polski tancerz, choreograf, aktor niezawodowy, reporter, osobowość telewizyjna. 
Autograf:
Zdjęcie:
Za równo zdjęcie jak i autograf zdobyłam pod budynkiem stacji TVN. Jestem obecne w Warszawie tak, więc tym samym udało mi się zdobyć parę autografów, oraz zrobić sobie kilka pamiątkowych zdjęć z gwiazdami, które pojawią się niebawem na blogu. 

6 komentarzy

  1. Gratulacje :D

    http://autografymilosza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak ja Ci zazdroszczę tych autografów- ja niestety mam nieco mniej ;) I wiele bym dała żeby mieć od Michała autograf- o zdjęciu nie wspominając ;)
    Pytałaś o wspólną obserwację ja już, liczę na rewanż ;)
    http://swiatrico.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. zazdroszczę ;< :P ja nie mam ani jednego autografu :P
    OBserwuję :)
    klik w klik na dole postu ? :P
    slodkieslodieczary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń