Ariana dla WS | Blogger | X X

10.09.2024

Agnieszka Kowaluk


Cześć! 
Dzisiaj chciałam pokazać Wam mój autograf jaki dostałam od Agnieszki Kowaluk. Niestety nie mam zdjęcia ze śpiewaczkom. 

O śpiewaczce:
Agnieszka Kowaluk - absolwentka Akademii Muzycznej w Warszawie na wydziale wokalno-aktorskim. Solistka Warszawskiej Opery Kameralnej, Teatru Muzycznego ROMA; zaśpiewała też kilkanaście ról operowych i operetkowych w niemieckich teatrach muzycznych. Aktywnie prowadzi szeroką działalność koncertową w kraju i za granicą. Jej ważniejsze koncerty to: tournee po Europie z trzema europejskimi tenorami, występ jako solistka z orkiestrą Sinfonia Varsovia pod dyr. J. Maksymiuka w „Śnie Nocy Letniej“ F. Mendelssohna, cykle koncertów tematycznych o F. Chopinie, C. Miłoszu oraz liczne koncerty z repertuarem pieśniarskim oraz oratoryjno-kantatowym. Wspólpracowała gościnnie z Operą Wrocławską, Teatrem Muzycznym w Łodzi, Kieleckim Centrum Kultury, koncertowała z Toruńską Orkiestrą Symfoniczną, Płocką Orkiestra Symfoniczną, Filharmonią Częstochowską, Filharmonią Świętokrzyską, Orkiestrą Opery Poznańskiej, Orkiestrą Akademii Beethovenowskiej i in. Występuje z kwartetem Grupą MoCarta w programie „Z batutą i MoCartem“. W swoim repertuarze posiada partie operowe, operetkowe i musicalowe. Jest wykładowcą na Uniwersytecie Muzycznym Fryderyka Chopina w Warszawie oraz instruktorką wokalną w Broadway Musical School w Warszawie. Na co dzień jest też żoną Pawła i mamą Zosi i Oskara.

Mój autograf od śpiewaczki:
Autograf załatwił mi Roland.

1 komentarz