Ariana dla WS | Blogger | X X

25.08.2024

Post informacyjny

 Cześć !

Dzisiaj przychodzę do Was z postem informacyjnym, ponieważ zaszły zmiany w adresie bloga oraz w nazwie grupy na Facebooku. Postanowiłam ją zmienić na krótszą i bardziej pasującą do tematyki bloga i grypy. Wybrałam nazwę "Autografiki", ponieważ ona jak najbardziej pasuje do tematyki bloga jak i grupy a przy tym jest krótka. Nazwę tę wymyśliłam sama zupełnie spontanicznie, ponieważ od zawsze marzyła mi się nazwa związana z autografami a nazwy typu autograf czy autografy niestety były już zajęte. Tak, więc adres bloga od dzisiaj to autografiki.blogspot.com a nazwa grupy na Facebooku to Autografiki. Jeśli natomiast chodzi o mój powrót na bloga to wrócę do jego prowadzenia najprawdopodobniej we wrześniu, ponieważ znalazłam jeszcze jeden zeszyt z autografami, których nie wstawiałam na bloga a w najbliższą środę jadę do Sejmu i mam nadzieję, że uda mi się tam zdobyć jakiś autograf, albo jak nie w Sejmie to może przywiozę chociaż jeden autograf z Warszawy od jakieś gwiazdy czy jakiegoś celebryty.

Pozdrawiam i życzę udanej końcówki wakacji😊

1 komentarz